"Senaste nytt" eller nåt... =)

Har sett lite filmer nu igen. Ska uppdatera när jag har tid =)
Har dessutom tänkt lägga till vilka skådespelare som spelar gayrollerna =)

Nu finns det en Hej gay tjej-klubb på Qruiser =)


Har fixat typ en systerblogg där jag kommer lägga in filmklipp och länka dem härifrån

Hittills kan du se Nikki and Nora, Skins och Greys anatomy


Filmer och serier jag ♥Rekommenderar =)

//Ragnhild

måndag

La répétition

Gay - 3 Kärlek - 3 Närhet - 3 Story - 3 Utförande - 3 Helhet - 3

2 kommentarer:

  1. Titta, en fransk film! :) Jag kikar in här på din blogg för första gången, ska definitivt ta en närmare titt. Jag är särskilt intresserad av franska filmer, men har inte sett särskilt många med gaytema. Två som jag gillar är "8 femmes" (kanske inte så högt på gay/kärlek/närhetsskalan, men ändå!) och "Nathalie", som jag kanske skulle kunna beskriva som: Gay: 3, Kärlek: 4, Närhet: 1, Story: 4, Helhet: 4... men det hänger förstås på att man är med på att läsa mellan raderna...

    SvaraRadera
  2. Välkommen hit =)

    Gillar också franska filmer. Ligger 6 recensioner på franska filmer uppe än så länge...
    http://hejgaytjej.blogspot.com/search/label/Fransk

    Ska se 8 femmes. Har bara inte blivit av än men den ligger på se-listan =)

    Nathalie lägger jag till i se-listan med =)
    Kul att du ger eget betyg. Lägger upp det när jag recenserar filmen =)

    SvaraRadera