"Senaste nytt" eller nåt... =)

Har sett lite filmer nu igen. Ska uppdatera när jag har tid =)
Har dessutom tänkt lägga till vilka skådespelare som spelar gayrollerna =)

Nu finns det en Hej gay tjej-klubb på Qruiser =)


Har fixat typ en systerblogg där jag kommer lägga in filmklipp och länka dem härifrån

Hittills kan du se Nikki and Nora, Skins och Greys anatomy


Filmer och serier jag ♥Rekommenderar =)

//Ragnhild

tisdag

Lesbian vampire killers

Gay - 2 Kärlek - 0.5 Närhet - 1 Story - 2 Utförande - 2 Helhet - 2

Såg filmen mest för att den var gay och för att kunna recensera den. Och så var jag nyfiken på om den handlade om lesbiska mördarvampyrer, lesbiska som mördar vampyrer eller om några som ska döda lesbiska vampyrer... Fick reda på svaret. I övrigt var det inte en film jag skulle rekommendera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar