"Senaste nytt" eller nåt... =)

Har sett lite filmer nu igen. Ska uppdatera när jag har tid =)
Har dessutom tänkt lägga till vilka skådespelare som spelar gayrollerna =)

Nu finns det en Hej gay tjej-klubb på Qruiser =)


Har fixat typ en systerblogg där jag kommer lägga in filmklipp och länka dem härifrån

Hittills kan du se Nikki and Nora, Skins och Greys anatomy


Filmer och serier jag ♥Rekommenderar =)

//Ragnhild

lördag

Coronation Street - Sophie and Sian

Gay - 3.5 Kärlek - 3 Närhet - 2 Story - 3 Utförande - 3 Helhet - 3

Serien Coronation Street är en såpa som har gått i England sen 60talet. En av storylinerna handlar om Sophie and Sian. Här kan du se deras story ihopklippt =)

2 kommentarer:

  1. hej! bra sida, en fråga har du nån aning om vart fan man kan ladda ner denna fantastiska serie eller ännu bättre, vet du vart man kan köpa den??? har sökt forever men hittar det inte ngt stans!

    :)

    SvaraRadera
  2. Hej. Kul att du gillar sidan =)
    Det jag har sett har jag sett på youtube. Det går ju att tanka ner det som finns där om man är desperat. Annars finns det en hel del avsnitt på pirate bay

    Vill man köpa så finns det en del på amazon
    http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_7?url=search-alias%3Daps&field-keywords=coronation+street&x=0&y=0&sprefix=coronat%2Caps%2C666

    Lycka till!

    SvaraRadera