"Senaste nytt" eller nåt... =)

Har sett lite filmer nu igen. Ska uppdatera när jag har tid =)
Har dessutom tänkt lägga till vilka skådespelare som spelar gayrollerna =)

Nu finns det en Hej gay tjej-klubb på Qruiser =)


Har fixat typ en systerblogg där jag kommer lägga in filmklipp och länka dem härifrån

Hittills kan du se Nikki and Nora, Skins och Greys anatomy


Filmer och serier jag ♥Rekommenderar =)

//Ragnhild

tisdag

Bad Girls The Musical

Gay - 2 Kärlek - 4 Närhet - 2 Story - 3 Utförande - 3 Helhet - 3

Om man (som jag) gillar teveserien är Bad Girls The Musical absolut sevärd.
Eller i närheten av teveserien kommer den väl aldrig. Men den ger ännu ett perspektiv och tycker man att det är sorgligt att serien inte längre går så... =)
Lite imponerande är det att de fått in tre säsonger till en musikal. Vet inte om det känns avhugget om man inte kan storyn men...

4 kommentarer:

  1. jag håller på att kolla igenom bad girls igen nu :) lute i oordning bara, såg 6-8 och nu ser jag 5an

    SvaraRadera
  2. Senast jag kollade råkade jag sluta på s. 5 eller nåt... Och nu minns jag ju inte vart jag var. Så jag får väl se om hela alltet igen nån gång. Men Nikki och Helen är ju bäst så... =)

    SvaraRadera
  3. jo nikki och helen är klart de bästa, så det blir att se det med

    SvaraRadera