"Senaste nytt" eller nåt... =)

Har sett lite filmer nu igen. Ska uppdatera när jag har tid =)
Har dessutom tänkt lägga till vilka skådespelare som spelar gayrollerna =)

Nu finns det en Hej gay tjej-klubb på Qruiser =)


Har fixat typ en systerblogg där jag kommer lägga in filmklipp och länka dem härifrån

Hittills kan du se Nikki and Nora, Skins och Greys anatomy


Filmer och serier jag ♥Rekommenderar =)

//Ragnhild

lördag

Flyttar lite...

Nu är det exakt två år sen jag postade ett inlägg här (hej slumpen =)

Jag har massa andra projekt osv så jag har inte haft tid och ork riktigt. Dessutom har jag insett att det kanske är bättre att göra det hela på engelska. Så jag fortsätter lite sporadiskt här:
http://thesimplelesbianguidetowhattowatch.blogspot.se/

Dessutom har jag skapat en youtubekanal där jag tänkt samla lite spellistor och tips osv. =)
Youtube

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar